Na čom nám záleží:
-
Celkový rozvoj detskej osobnosti a samostatnosti - skúmanie, bádanie v reálnych situáciách, získavanie vlastnej skúsenosti, poznatkov, hodnôt a postojov
-
Zameranie na šport, pohybové a rytmické aktivity
-
Cudzie jazyky hravou a prirodzenou formou (anglický a nemecký jazyk)
-
Každodenný kontakt s prírodou (Sandberg cca 100m od škôlky)
-
Zdravá strava a životný štýl - uprednostňujeme BIO produkty (rešpektujeme individuálne potreby v stravovaní), pestovanie vlastných plodín, ECO záhradka
-
Nadštandardne vybavená knižnica
-
Pravidelné jazdenie na poníkoch - hippoterapia
-
Tematické výlety detí
-
Kreatívne tvorenie - ateliér, stavbárska dielňa, športový kútik, pečenie a varenie, modelovanie z hliny
-
Lyžiarske pobyty, škôlka v prírode, plávanie
-
Integrujeme deti s postihnutím
-
Dbáme na separovanie odpadu
Zdravie:
-
Podľa potreby konzultácia s detským psychológom
-
Zdravé zúbky - pravidelná návšteva zubára v škôlke
-
Logopedický skríning
Pre rodičov:
-
Spoločné raňajky a grilovanie
-
Rodičia dostávajú pravidelne fotky detičiek
-
Individuálne stretnutia rodičov s pedagógmi
Učiteľky
Mgr. Janka Kubičková - učiteľka, riaditeľka

Po absolvovaní strednej pedagogickej školy sa rozhodla ďalej venovať svoje úsilie štúdiu v oblasti vzdelávania, výchovy a pedagógie.
Vyštudovala Pedagogickú Fakultu na Univerzite Komenského v Bratislave, so zameraním na špeciálnu pedagogiku mentálne postihnutých detí. Prvé skúsenosti s výchovou detí získalava ešte počas štúdia ako au-pair vo Viedni a neskôr aj Anglicku a Írsku.
Takmer 4 roky pôsobila ako detský pedagóg v rôznych školských zariadenach v Českej republike a na Slovensku:
-
Sunny Canadian School, Jesenice pri Prahe, jedinečný česko-anglický vzdelávací projekt pod záštitou kanadskej ochodnej komory, poskytujúci vzdelávanie od predškolského veku až po maturitu
-
Purple Turtle, Praha - Dolní Měcholupy a Dubeč, spolupodieľala sa na otvorení a rozbehnutí tohto česko-anglického predškolského zariadenia, kde zároveň pracovala aj ako hlavný pedagóg
-
Stromček – Bäumchen, Bratislava, materská školka s prvkami alternatívnej pedagogiky
Okrem role detského pedagóga sa venuje špeciálnej pedagogike a práci s mentálne a telesne postihutými deťmi, preto sú detičky s postihnutím vítané v rámci integračného programu Lambee šitého na mieru individuálnym potrebám,
„Už dlhšie mám jasnú predstavu o tom, čo je pre zdravý a prirodzený rozvoj dieťaťa a jeho osobnosti dôležité a podstatné. Som rada, že sa moja vízia stala realitou a v škôlke Lambee môžeme poskytovať predškolské vzdelávanie a prístup založený na princípoch profesionality, starostlivosti, zdravom rozume a rozvoji individuálnych schopností a vlastností Vášho dieťaťa.“
Kristína Jaroščáková - učiteľka

Vyštudovala Pedagogickú a sociálnu akadémiu v Turčianskych Tepliciach. S deťmi začala pracovať ako učiteľka a vychovávateľka hneď po ukončení štúdia a predškolskej pedagogike sa chce venovať aj naďalej. Jej cieľom je rozvíjať svoje vedomosti, získavať nové skúsenosti a zážitky v tejto oblasti.
"Základom výchovy dieťaťa je vzťah založený na láske a dôvere. Dieťa by malo mať vždy pocit, že nielen v domácom, ale aj cudzom alebo školskom prostredí sa môže cítiť bezpečne. Preto nikdy netreba šetriť objatím, poláskaním a teplým slovom.“
Michaela Gribová - učitelka

Absolvovala som strednú pedagogickú školu v Trebišove. Vysokú školu v Prešove som študovala so zameraním na predprimárne vzdelávanie a v Nitre som pokračovala so zameraním sa na primárne vzdelávanie. Po ukončení som nastúpila do štátnej škôlky a neskôr som pracovala v súkromnej škôlke. Okrem toho som s deťmi pracovala aj ako animátorka v letných táboroch.
Súkromné škôlky ma upútali svojim charakterom, špecializáciou a hlavne faktom, že pri menšom počte deti sa dá deťom viac a podrobnejšie venovať. Dá sa tu vytvoriť si individuálny prístup ku každému jednému dieťaťu.
Inšpiráciou v mojom živote mi boli moji krstní rodičia, ktorí sú učitelia a už od 5. ročníka ZŠ som chcela a vedela, že budem učiteľka.
„Myseľ dieťaťa je ako perom nepoškrvnený list papiera. Dokonalý čistý list, na ktorý život, ruka-v-ruke s časom zaznamenáva výnimočný príbeh.“ John Locke".
Externí spolupracovníci:
Zuzana Dedinská - vychovávateľka a detská sestra

Už na základnej škole pri rozhodovaní o budúcom povolaní vedela, že sa chce venovať práci s deťmi. Po ukončení Strednej zdravotníckej školy pracovala ako detská sestra na novorodeneckom oddelení, neskôr v Detskom domove.
Po absolvovaní štúdia na Strednej pedagogickej škole odovzdáva svoje vedomosti a skúsenosti prváčikom na Základnej škole ako vychovávateľka.
"Mám radosť z mojej práce. Teší ma, keď sú deti šťastné, spokojné a do školy sa s radosťou vracajú"
|